A rangos Hipnózis reklámverseny első és harmadik díját is elhozta a Magyarországi Református Egyház.
Évi első ülését tartotta január 28-án a budapesti Zsinati Székházban az MRE Zsinatának Kommunikációs Bizottsága.
A Kreatív szaklap beválogatta a református egyház karácsonyi kampányfilmjét az elmúlt év 12 legjobb reklámfilmje közé.
Eddig több, mint 74 ezren látták a református egyház karácsonyi kisfilmjét, a Fiú!-t az internetes statisztika szerint. A január 1-ig mért adatok elárulják: a honlapra is sokan jöttek, a látogatók száma a közegyházi Facebook-oldalon pedig megduplázódott az adventben.
„A film sokkoló. Az evangélium lényege szerint sokkoló. A tiszta evangélium mindig is az volt. Nem akar hamis illúziókban ringatni, s nem akar önelégült felszínességünkben hagyni" – írja Hafenscher Károly, a Magyarországi Evangélikus Egyház zsinatának lelkészi elnöke az Evangélikus Élet karácsonyi számában.
A Fiú botrányos, mert a szentség kiáradására és a csoda természetére vonatkozóan személyes kérdésfeltevést fogalmaz meg, amitől a történelminek nevezett egyházban bizonyára elszoktunk, és nem is tartjuk illendőnek – véli Visky András író.
A református egyház karácsonyi kampányfilmje sokakat megmozgatott, véleményre sarkallt. A Reposzt blog három írója is megosztotta meglátását a Fiú!-ról.